بهترین روش آموزش زبان

بهترین روش های آموزش زبان انگلیسی و یادگیری دایمی بدون فراموشی با قوی ترین نرم افزارهای آموزش زبان در جهان

بهترین روش آموزش زبان

بهترین روش های آموزش زبان انگلیسی و یادگیری دایمی بدون فراموشی با قوی ترین نرم افزارهای آموزش زبان در جهان

نکته های طلایی آموزش زبان انگلیسی+صد در صد مؤثر


چند نکته خیلی مهم در مورد یادگیری مکالمه زبان انگلیسی:

 برای آموزش بهتر و راحت تر این نکات مهم و خیلی مؤثر را که استفاده شده از یاد آوری آقای میثم همتی با دوستان است نادیده نگیرید که آموزش زبان انگلیسی را حتما برای شما لذت بخش و آسان می کند.


آموزش زبان


1- ژاپنی ها قانونی دارند به نام Kaizen یعنی بهبود مستمر.

این اصل را در یادگیری زبان همیشه حفظ کنید ( پیشرفت اندک اما همیشگی ) من خودم عادت دارم حتی مشخصات  برخی محصولات بهداشتی و خوراکی و... را با دقت می خوانم و مفاهیم آنها را دایما مرور می کنم تا هیج وقت فراموش نشود. گذشته از اینکه برنامه دایمی آموزش و مطالعه برخی مطالب به زبان انگلیسی را دارم....

2- در یادگیری زبان 80 ٪ انگیزه و هیجان یادگیری مهم است و 20٪ روش یادگیری ومنابع

در یک کاغذ اهداف خود را برای یادگیری زبان بنویسید و همواره در دسترس داشته باشید.

انگیزه پایین دلیل اصلی شکست در یادیگیری زبان است. انگیزه آموزش زبان انگلیسی را هر روز بیشتر و قوی تر از دیروز کنید.   
3- از بین 4 مهارت زبان الگو های خواندن ( spkeaing ) و گوش دادن ( Listening) بهترین روش برای یادگیری هستند

با صدای بلند متن و لغات را بخوانید تا فکتان عادت کند و نیز حتما لغات را در ضمن متن یاد بگیرید نه جدای از جملات.

4- اگر وقت و امکانش را دراید تا انتهای سطح Intermediate  مکالمه زبان را بگذرانید. و بعد آن با تماشهای سریال ها و فیلم و خواندن کتاب و مقالات و داستان های انگلیسی زبانتان را تقویت کنید.

این را به یاد داشته باشید انسان موجودی فراموش کار است و باید  منابع مختلف انگلیسی را همیشه تکرار کنید. تکرار. تکرار. تکرار. واقع گرا باشید. کسی زبان را در یک یا سه ماه یاد نمی گیرد. تکرار و پشتکار...

5- اخذ مدرک زبان مثل IElTS  لازم است اما کافی نیست ، با گرفتن مدرک تازه انتظارات از شما بیشتر میشود و همواره باید روی تقویت زبان خود کار کنید.

6- مشکل بسیاری از زبان اموزان با اینکه کلی کلاس رفته اند اما هنوز نمیتوانند صحبت کنند این است که قانون ( ورودی / خروجی ) را رعایت نکرده اند ، یعنی ورودی گرفته اند ( کلی لغت بلدند ، گرامر و … ) اما خروجی ( صحبت کردن ) را کمتر انجام داده اند. برای اینکه بتوانید خوب صحبت کنید باید در طول یادگیری زبان، زیاد صحبت کنید هر چند غلط و اشتباه، در یادگیری زبان خجالت را باید کنار بگذارید و جسارت و پشتکار را برگزینید.

7- روی تلفظ صحیح لغات زبان زیاد کار کنید ، اگر تلفظ تان اشتباه باشد دیگران متوجه منظورتان نمی شوند.

8- در نهایت بی نظم و تنبل نباشید و روزانه وقت منظم و همیشگی بزارید برای یادگیری زبان هر چند کم .
 
9- در باره زبان و میزان تسلط برزبان با دوستان و خانواده خود همواره صحبت کنید. به عبارت دیگر خودرا در مگنه و رو درواسی برای یادگیری بهتر و کاملتر زبان قرار دهید. 

10- بهترین و آسان ترین روش  آموزش زبان انگلیسی استفاده از آخرین سیستیم های آموزش زبان دنیاست. سیستیم های کهنه و سنتی را کنار بگذارید و از محصولات نهادهای معتبر و بین المللی آموزش زبان استفاده کنید. به این مثال دقت کنید: خیاطی موفق است که آخرین سیستیم ها و ماشین آلات صنعتی خیاطی را برای دوختن به کار می برد و روزانه صدها جفت لباس به روش صنعتی تولید می کند نه خیاط سنتی که از صبح تا غروب با روشهای سنتی نتواند یک جفت لباس بدوزد. در آموزش زبان نیز آموزش با روشهای سنتی یادگیری شمارا از یک سو دشوار و از سوی دیگر کند می کند. ما در عصری زندگی می کنیم که نرم افزارهای فوق پیشرفته برای آموزش بهتر زبان طراحی و تولید شده اند که در ایران تقریبا مجانی و تنها به قیمت سی دی خام آنها قابل دسترسی است. اما نکات ابتدای این یاد داشت را فراموش نکنیم. یعنی همواره در حال آموزش زبان باشیم و از سیستیم های پیشرفته آموزش زبان استفاده کنیم نه اینکه تنها یک کلکسیون و موزه ای متنوع از انواع محصولات آموزش زبان تهیه کنیم!! 


برای دیدن نکته های بهتر و کاملتر آموزش آسان زبان به ادامه مطلب بروید ( اگر مایل به یادگیری زبان هستید حتما بخوانید نکته های طلایی واقعی است)


برای دیدن سایر نکته ها و روش های آسان یادگیری زبان روی ادامه مطلب کلیک نمایید



--------------

مطالب مرتبط با یادگیری زبان:


پیشرفته ترین و قوی ترین نرم افزار آموزش زبان در جهان کدام نرم افزار است؟


--------------

در آخر از همه دوستان که علاقمند به آموزش زبان انگلیسی هستند صمیمانه می خواهم تجربیات خودرا در زمینه آموزش آسان زبان، دربخش نظرات حتما مطرح نمایید تا مورد استفاده سایر زبان آموزان نیز قرار بگیرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدمهدی رضایی دوشنبه 20 دی 1395 ساعت 12:30

سلام من یه مدتیه که میخوام یادگیری زبان انگیلسی رو شروع کنم علاوه بر اینکه مربوط به رشتمم میشه بهش علاقه دارم ولی اگه قرار باشه شروع کنم باید یه استارت خیلی قوی داشته باشم راستش من میخوام زبان رو طوری که زبان مادری رو یاد گرفتم یاد بگیرم و یه جورایی بهم گفتن برای این روش نباید برای کلمات انگیلیسی معادلات فارسی اونا رو حفظ کرد

طیب جون شنبه 6 دی 1393 ساعت 14:00

به نظر من اگه اسم اینگلیسی اشیای که دوروبرمان است را نمی دانیم ساده ترین راه برای یادگیری انها نوشتن نام انگلیسی ان وچسپاندن ان روی ان شئ است ما میتوانیم این کار رامثلا روی وسایل اشپز خانه انجام داد تاهمیشه جلوی چشمتان باشد و سریع انها را یاد بگیریم

الهام چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 18:54

ا

غلام رسول پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 18:52

بنام خداوندجان وخرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد