بهترین روش آموزش زبان

بهترین روش های آموزش زبان انگلیسی و یادگیری دایمی بدون فراموشی با قوی ترین نرم افزارهای آموزش زبان در جهان

بهترین روش آموزش زبان

بهترین روش های آموزش زبان انگلیسی و یادگیری دایمی بدون فراموشی با قوی ترین نرم افزارهای آموزش زبان در جهان

نکته های اساسی یادگیری آسان و سریع زبان انگلیسی

اگر زمان کمی دارید و اگر حوصله‌ی دوره‌های طولانی یادگیری زبان انگلیسی را ندارید، با ما در این مقاله همراه باشید تا ۶ قانون طلایی و کلیدی یادگیری انگلیسی را به شما آموزش دهیم.
به دلایلی مختلفی ممکن است بخواهیم سریع‌تر از گذشته زبان انگلیسی را فرا بگیریم. اما سوال اصلی اینجاست که آیا واقعا می‌شود سریع‌تر انگلیسی آموخت؟ جواب سوال شما مثبت است.

 

۱اول از همه اینکه مضطرب (سراسیمه) نباشید. این حالت هیچ کمکی به شما نمی‌کند. برای استفاده از زمان خود برنامه‌ریزی کرده و بهترین روش را انتخاب کنید. واقع‌بین باشید. شما نمی‌توانید طی ۲ یا ۳ ماه زبان انگلیسی را بیاموزید، اما می‌توانید پیشرفت چشمگیری داشته باشید. شما می‌توانید دانش غیرفعال خود را فعال کنید. می‌توانید تمرین کنید و هر چه سال‌ها قبل آموخته‌اید دوباره بازیابی کنید. می‌توانید لغات پایه‌ای را بیاموزید تا برای امتحان آماده شوید یا در یک کشور خارجی گلیم خود را از آب بیرون بکشید.

 

ادامه مطلب ...

تقویت مکالمه زبان انگلیسی با تکنیک سایه

تکنیک سایه و تقویت مکالمه زبان انگلیسی

 

ترجمانو: تکنیک سایه یا shadowing تأثیر بسیاری در مهارت‌های مکالمه و شنیداری زبان انگلیسی دارد که در این قسمت به آن می‌پردازیم. این تکنیک را در هر زمان و مکانی می‌توان انجام داد و محدودیتی ندارد و در واقع با شنیدن هر مکالمه‌ای به زبان انگلیسی می‌توان تکنیک سایه و یا همخوانی را اجرا کرد. در ادامه با ذکر مثال به شرح بیشتر این تکنیک و روش های اجرای آن پرداخته می‌شود.

  ادامه مطلب ...